Blog

Ideje za ekološka poslovna darila 2021

Novi časi prinašajo nove materiale. Vedno več izdelkov je iz ekoloških materialov, izdelki pa so proizvedeni na etično odgovoren način. Spremembe v materialih izdelkov predstavljajo nove ideje za vaša poslovna darila, saj lahko preko njih izrazite vašo poslovno strategijo in podprete prizadevanja podjetij za zeleno prihodnost.

Finančna sredstva EU za izdelavo konfiguratorja

Pridobili smo sredstva za izdelavo konfiguratorja promocijskih daril. Operacija je bila za sofinanciranje izbrana na Javnem pozivu za sofinanciranje digitalizacije prodajnih poti ter predstavitvenih in trženjskih gradiv za promocijo na tujih trgih.

Študija primera Univerza v Ljubljani

Kako motivirati zaposlene ali 'All work and no play makes Jack a dull boy'

Za uspeh je pomembno ustrezno razvnotežje med delom in zabavo. To seveda velja tudi za vaše zaposlene. Zaposleni predstavljajo kapital podjetja, vrednost, ki lahko odloči, kako se bo prevesil jeziček na tehtnici konkurence. Povzeli smo 7 najpogostejših spodbud za motiviranje zaposlenih v uspešnih slovenskih podjetjih.

Promocija zdravja na delovnem mestu - primeri dobre prakse

Vsako podjetje mora izdelati Načrt promocije zdravja na delovnem mestu na podlagi Ocene tveganja, ki jo izdelajo strokovnjaki. Pogledali smo primere dobrih in nagrajenih poslovnih praks na tem področju.

Finančni vidik promocijskih in poslovnih daril

Vsako poslovno investicijo je potrebno finančno utemeljiti. Pri poslovnih investicijah želimo, da čimprej pokrijemo vložen denar in začnemo ustvarjati dodano vrednost. Kako lahko to najbolje naredimo pri darilih in na kaj moramo biti pri tem pozorni?

7 ključnih vprašanj pri izbiri pravega darila

Praktična, unikatna, luksuzna, opazna in univerzalna klasična darila z dolgo življenjsko dobo bodo najbolj uspešna. Opisujemo 7 ključnih vprašanj, ki vam bodo pomagala pri izboru pravega promocijskega in poslovnega darila za povečanje ROI.

Kako pravilno obdarujemo?

Poslovno obdarovanje in promocijska darila so del odnosov s ciljnimi skupinami. Pravilno obdarovanje se začne z načrtovanjem, to je določitvijo ciljev in analizo ciljne skupine. Za dolgoročno in strateško gradnjo odnosov pa je pomembno izdelati individualni letni plan obdarovanja.

5 najpogostejših napak pri poslovnem obdarovanju

S poslovnim darilom pokažete vrednost vašega odnosa in spoštovanje do kupcev, zaposlenih ali dobaviteljev. Naredite najboljši vtis, pridobite posel in omogočite rast vašemu podjetju. To je bližnjica do uspeha.