Vse bolj se zavedamo, da je potrebno naš življenjski slog in način dela naravnati trajnostno, tako doma kot tudi v poslovanju in poslovnem obdarovanju. Dolgoletne navade lahko spreminjamo postopno, določene stvari pa lahko uresničimo prav hitro, z malo truda in vseeno naredimo pomemben korak k smotrni uporabi materialov in k varovanju okolja. Promocijske bombažne vrečke so lahka izbira za ta namen, saj so tekstilne vrečke trajnostna alternativa največkrat uporabljenim papirnatim in plastičnim vrečkam. Poleg tega so učinkovita promocija, saj jih uporabniki ponovno uporabijo v zasebne namene, so trpežne in zelo dolgo obstojne.
Bombažne vrečke so odlično promocijsko darilo, saj omogočajo veliko personalizacije, hkrati pa so izdelek, ki ga je mogoče uporabiti na tisoč in en način. Bombažne vrečke se odlično obnesejo, ko imate v načrtu:
Uporaba bombažnih vrečk je tako pestra kot njihova podoba. Vrečka ni več le praktičen pripomoček za prenašanje stvari. Izraža naš slog, postane modni dodatek, oglaševalski prostor in nenazadnje najbolj vsestranski predmet, ki ga lahko nosimo v žepu ali torbici.
Bombažne vrečke presenečajo z izjemno široko paleto barv, oblik, in velikosti, s širokim spektrom uporabe za vsakdan. Razlikujejo se po velikosti, debelini in vrsti materiala ter po barvah. Za vsak okus in za vsako priložnosti se najde popolna vrečka. Poglejmo, kakšna izbira je na voljo:
Največ bombažnih torb je strandardne velikosti 38x42cm, priljubljene velikosti pa so tudi 38x9x42, 42x19x33 in 40x16x40 cm.
Pri izbiri promocijske bombažne torbe je pomemben faktor debelina, saj neposredno vpliva na ceno torbe. Debelina se meri v gramih na kvadratni meter (GSM – grame per square meter), ki pove, kako težak je kvadratni meter materiala. Najpogostejše debeline vrečk so tako: 94g/m, 105 g/m, 140 g/m, 280 g/m, 350 g/m in 400 g/m.
Bombaž je priljubljen material, saj navdušuje s svojo zračnostjo, lahkostjo in nezahtevnostjo glede vzdrževanja. Bombaž je naravni material in ne obremenjuje okolja. Promocijske bombažne vrečke so izdelane iz naslednjih vrst bombaža: naravni bombaž, kanvas in panama, organski bombaž in recikliran bombaž. Zelo priljubljene so tudi vrečke iz dveh naravnih materialov, kot je kombinacija bombaž-juta, bombaž-pluta, bombaž-jeans in ostali.
Bombaž je hvaležen material, ki ga lahko čudovito obarvamo. Običajno so pri nakupu promocijskih bombažnih torb vedno na voljo primarne barve kot so rdeča, rumena, zelena, modra, črna, siva, bela. Pri določenih dobaviteljih pa so na izbiro tudi izpeljanje osnovnih odtenkov, kot so temno in svetlo modra, svetlo in vinsko rdeča, petrol zelena ...
Za premium promocijske bombažne vrečke so dobra izbira vezava kanvas, panama, debeline nad 350 g/m. Običajno so premium bombažne vrečke izdelane po naročilu in jih lahko naročite neposredno pri naših oblikovalcih, ki vam bodo predlagali najboljši dizajn torbe, izbrali material in tehniko dodelave. V primeru, da potrebujete cenejše bombažne torbe, so za vas primerne manjše dimenzije in najtanjši bombaž, torba pa bo vseeno dosegla svoj namen.
Pri današnji ponudbi je vedno več materailov, ki so trajnostni. Tudi pri izbiri tekstila lahko izberemo boljše in okolju prijaznejše variante.
Organski ali bio bombaž je izdelan brez snovi, ki imajo negativen vpliv na okolje. So brez strupenih pesticidov in gnojil, rastline pa niso gensko spremenjene.
Ponovna uporaba in predelava tkanin je pomemben del zmanjševanja odpadkov. Reciklirani bombaž daje življenje novim stvarem.
Vedno bolj priljubljene so vreče narejene iz kombinacije dvej ali več naravnih tekstilij. Pluta in bombaž sta naravna materiala, ki ne onesnažujeta okolja, saj v proizvodnem procesu ne spuščata v okolje strupenih plinov, ki nastajajo pri razkroju umetnih materialov. Oba sta trpežna in dolgo obstojna.
Za promocije podjetij, klubov, društev ali dogodkov je mogoče bombažne vrečke personalizirati na različne načine.
Poleg materiala, modela, vrste in barve vrečke lahko izberete za grafike in logotip različne metode tiska, kot so sitotisk, sublimacija ali digitalni tisk. Sitotisk je najbolj uporabe v primeru tiska 1-3 barv, saj se vsaka barva tiska s svojo šablono. Z večjim številom barv so povezani višji stroški izdelave šablon in priprave na tisk. Sublimacijski in digitalni tisk se tiskata na določeno vrsto materiala, glede na to, kakšne barve se za tisk uporabi. Omogočata izdelavo fotorealističnega učinka, kar pomeni neomejeno število barv in tisk fotografije. Zelo uporabna metoda personalizacije tekstila pa je tudi vezenje.
Poleg tiska lahko svoje bombažne torbe obogatite z bolj specifičnimi tehnikami, ki jih ponujamo v našem oblikovalskem studiju in izdelamo torbe po meri. S temi dosežemo posebne učinke, vrečke pa so unikatne in izstopajo. Te tehnike so razne zanimive in estetska etikete, 3D logotip in ostale napredne tehnike. Vedno je v ponudbi nekaj novega in posebnega. Za več informacij in predstavitveno brošuro nam pišite na info@toaster.studio.
Ko iščete nekaj prav posebnega, potem so prava izbira promocijske torbe izdelane po meri. To pomeni unikatne, kakovostne bombažne vrečke z nizkim ogljični odtisom, saj so izdelane v EU in v Sloveniji. Tako vrečke prinašajo zelo dobro razmerje med kakovostjo in ceno, so pa nekoliko dražje, saj proizvodnja poteka v družinskih podjetjih in ne v tovarnah v masovni proizvodnji.
Bombažna vrečka je ena izmed najbolj uporabnih promocijskih daril, ki si jih lahko zamislite. Pri njenem oblikovanju naj vas vodi domišljija, saj je vrečka kot prazno platno, ki komaj čaka, da njej sprostite svojo ustvarjalnost. Poleg tega je vrečka čudovit promocijski element, ki ne sme manjkati v vašem portfelju poslovnih in promocijskih daril.