Kako načrtovati poslovna in promocijska darila?
1 - Namen ali scenarij obdarovanja
Namen obdarovanja je lahko dogodek, sejem ali konferenca. Lahko je novoletno poslovno obdarovanje, darilo za tuje poslovne partnerje ob obisku ali darilo ob nakupu izdelka, naročnina na spletno izobraževanje ali tečaj, naročilo paketa in ostale poslovne priložnosti.
Kaj je namen in priložnost obdarovanja je v največji meri odvisno od vaše kreativnosti, poslovne vizije in idej, kje in kako še lahko ujamete vaše uporabnike, jih spomnite nase in z njimi poglobite poslovne vezi.
Sreča spremlja pogumne, zato bodite inovativni.
2 - Določite in analizirate ciljno skupino
Poslovni dogodek obdarovanja ali namen ste določili. Sedaj je čas za razmislek o vaši ciljni skupini in njenih značilnostih oziroma vedenju, kje lahko najdete skupno točko, da jim bo izdelek koristil pri delu ali v prostem času, jim prinesel dodano vrednost in bo predstavljal vas kot ekipo, vaš duh, podjetje ali znamko.
V prvi fazi določite, ali so to poslovni uporabniki, npr. nabavniki, prodajniki, strokovnjaki v marketingu, direktorji, poslovne asistentke ali gre za končne uporabnike, kot so npr. nosečnice, najstniki, ženske stare med 35 in 50 let ali podobno. Izberite darila, ki so uporabna za vašo ciljno skupino, jim prinesejo veselje, so praktična, kakovostna in ne bodo takoj končala v smeteh.
Uporabniki se radi z dobrimi darili pohvalijo, kar je dodaten bonus za vas, vaše načrtovanje daril in dobra investicija poslovnih financ.
3 - Določimo proračun za nabavo poslovnih daril
Primer: Imate proračun v višini 2.000,00 EUR + DDV. Hitri izračun, v kakšnem cenovnem rangu boste iskali darilo, je:
2.000,00 EUR : načrtovano število ljudi, ki jih želite obdariti (npr. 1000) = 2,00 EUR/kos + DDV
Če imate maksimalno 2.000,00 EUR + DDV za nabavo daril, morate v tem znesku upoštevati tudi morebitne dodatne stroške:
* dodelava poslovnih daril, kot je tisk, graviranje in podobno
* izdelava klišejev in priprava na tisk
* oblikovalske storitve, transport in embalaža, v kolikor jo potrebujete
Cena dodelave daril je odvisna od izbranega izdelka in izvajalca dodelave ter njegove cenovne politike. Splošno pravilo pri tisku je, da je tisk ene barve cenejši od tiska dveh ali več barv. Pri določenih tehnikah dodelav se vsako barvo posebej tiska na izdelek, kar pomeni dvakrat več časa v produkciji in izdelavo dveh šablon za tisk. Prav tako je lahko tisk večje velikosti dražji kot tisk manjše dimenzije.
KAKO DO BONUSA IN UGODNOSTI?
Našim naročnikom nudimo številke brezplačne ugodnosti in nagrade za redna sodelovanja. Preverite pri naših prodajnih svetovalcih ali oblikovalcih.
4- Naredite hitro raziskavo in dobite navdih
Različne platforme in spletne strani, kot so Instagram, blogi, spletne trgovine ponudnikov daril, digitalni in fizični katalogi nudijo veliko idej in predlogov ter vam olajšajo delo pri iskanju popolnega produkta za vaša poslovna in promocijska darila.
Oglejte si najnovejše digitalne kataloge poslovnih in promocijskih daril sezone 2022/23.
5 - Poiščite dobavitelja poslovnih in promocijskih daril
Najdite najboljšega ponudnika daril za vaš projekt in mu predstavite izhodišče, ki ste ga oblikovali po zgornjih točkah. Glede na predhodno izdelano smer vam dobavitelj lahko ponudi poseben popust, ker bo zelo vesel, da spoštujete tudi njegov čas in ste že odločeni, kaj želite. Dobri odnosi z dobavitelji prinašajo dolgoročne partnerske odnose, s katerimi boste samo pridobili.
Ko vas stvari prehitevajo in nimate časa za načrtovanje in oblikovanje koncepta, vam ga izdelamo v našem podjetju. Cena izdelave koncepta obdarovanja je odvisna od obsega dela. Vključuje pa številne brezplačne ugodnosti, kot so grafično oblikovanje, izbor izdelkov, popust pri nabavi daril in še veliko več.
Vabimo vas, da stopite v stik z nami in nam predstavite vaše želje.
Veselimo se, da vas spoznamo.