Prednosti poslovnega obdarovanja: 3 ključni razlogi, zakaj bi morali investirati vanj

Darila v splošnem ne samo, da spravijo obdarovance v dobro voljo, temveč poskrbijo tudi za oblikovanje povezave med darovalcem in prejemnikom. Poslovna darila imajo poleg osnovnih pozitivnih učinkov obdarovanja še dodatne, s katerimi lahko podjetja povečajo zvestobo strank, število priporočil in izboljšajo zadovoljstvo in delovno okolje zaposlenih. Kdo si tega ne bi želel?

Obdarovanje je pomemben element človeške povezanosti in vzpostavljanja dobrih odnosov. Vsako darilo naj bi nosilo nek pomen, naj gre za obeležitev posebnega dogodka, izražanje hvaležnosti ali preprosto gesto, s katero pokažete, da vam je za nekoga mar. Pri poslovnih darilih za stranke in zaposlene pa je pomen takšnega obdarovanja zaradi pomembnosti odnosa še toliko večji.

Poslovno darilo je mogoče podariti v različnih oblikah, njegov namen pa je predvsem v izražanju hvaležnosti ali pohval svojim zaposlenim, strankam ali poslovnim partnerjem. Vlaganje v poslovno obdarovanje postaja v zadnjih letih vse bolj priljubljeno zaradi nespornega pozitivnega učinka na poslovne odnose. V nadaljevanju smo za vas pripravili 3 ključne razloge, zakaj se vsakemu podjetju splača investirati v poslovno obdarovanje.

1.Oblikovanje dobrih poslovnih odnosov

Poslovna darila so učinkovit način za krepitev odnosov v poslovnem svetu. Z dobro zasnovano idejo za darilo lahko partnerjem ali zaposlenim pokažete, da vaše podjetje ceni njihovo delo in odnos, ki ste ga uspeli zgraditi. Na ta način boste vzpostavili uspešen odnos, v katerem se bo vsak počutil videnega in cenjenega.

Z njihovo pomočjo pa se lahko zahvalite tudi strankam in okrepite že vzpostavljen odnos ter jih tako nagradite za njihovo zaupanje in zvestobo. Stranke se bodo tako še raje vračale k vam, saj bodo občutile vašo pozornost in trud. Spoštovanje je temeljni del vsakega uspešnega odnosa, v poslovnem svetu pa je pomembno še toliko bolj.

2.Izboljšanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke

S pomočjo poslovnih daril boste poskrbeli tudi za povečanje prepoznavnosti vašega podjetja. S svojim logotipom na izdelkih bo vaše ime doseglo širšo javnost, hkrati pa boste z njim ustvarili pozitiven zgled vašega poslovanja.

Velik vtis ustvari povezava med izdelkom, ki ga oseba prejme kot darilo in vašim logotipom, katerega si bo na ta način lažje zapomnila in povezala s pozitivnimi občutki. Če v poslovno darilo investirate tudi več truda in časa pa bo izdelek s svojo praktičnostjo in ličnim izgledom zagotovo uporabljen pogosteje in za daljše časovno obdobje, s čimer boste svojo prepoznavnost na trgu še dodatno povečali. Poslovna darila so tudi odličen način za pridobivanje priporočil, saj tako poskrbite, da bodo o vas slišali tudi drugi.

3.Pozitivno delovno okolje in povečanje motivacije zaposlenih

S poslovnimi darili boste svojim zaposlenim pokazali, da jih cenite. S tem boste ustvarjali pozitivno delovno okolje, v katerem bodo zaposleni zadovoljni in motivirani za nadaljnjo delo. Uporabljajo se lahko tudi kot nagrada za dosežke, predanost in trdo delo, na ta način pa delodajalec sporoči, da mu je mar za počutje svojih zaposlenih in da si želi vlagati v njihov uspeh. Pri svojih zaposlenih lahko z logotipom na darilih ustvarite občutek enotnosti in povezanosti, kar bo oblikovalo boljše kolektivno vzdušje. Delovno okolje, v katerem je izraženo spoštovanje, je prav zagotovo odličen temelj za uspeh in doseg ciljev podjetja.

Poslovna darila se lahko uporabljajo tudi kot obdarovanje med sodelavci znotraj podjetja, s čimer se vsak zaposleni počuti sprejetega – pa naj bo to ob rojstnem dnevu, prvem dnevu v novi službi ali ob kakšnem drugem posebnem dogodku.

Raziskave potrjujejo: poslovno obdarovanje povečuje zadovoljstvo

Pozitivno povezavo med poslovnim obdarovanjem in zadovoljstvom obdarovancev so razkrile tudi številne raziskave. V eni izmed njih, ki so jo izvedli pri Incentive Research Foundation (IRF) so ugotovili, da imajo darila, ki jih prejmejo zaposleni, zanje velik pomen. Študija prav tako poudarja, da se lahko podjetja, ki se ne poslužujejo nagrajevanja zaposlenih (v materialni, kot tudi nematerialni obliki), soočijo z negativnimi posledicami, kot so težave pri privabljanju in ohranjanju talentov (link: theirf.org/research_post/the-role-of-incentives-in-todays-decentralized-workforce/).

V raziskavi Promotional products work!, ki so jo izvedli pri Promotional Products Association International, je 83% posameznikov izjavilo, da bi občutili povečano zvestobo do podjetja, od katerega bi prejeli darilo (vir: www.ppai.org/members/research/).

Poslovno obdarovanje je odličen način, s katerim lahko pri vaših zaposlenih poskrbite za večje zadovoljstvo z delovnim okoljem in zavezanosti vašemu podjetju, pri strankah pa za odlične poslovne priložnosti in zvestobo. Z namenjanjem sredstev za poslovna darila lahko podjetja oblikujejo ugodno vzdušje na delovnem mestu in zgradijo močne odnose s strankami, kar na koncu vodi k večjemu splošnemu zadovoljstvu in uspehu.

Vzpostavljanje uspešnih odnosov s poslovnimi darili

Darila v splošnem ne samo, da spravijo obdarovance v dobro voljo, temveč poskrbijo tudi za oblikovanje povezave med darovalcem in prejemnikom. Poslovna darila imajo poleg osnovnih pozitivnih učinkov obdarovanja še dodatne, s katerimi lahko podjetja povečajo zvestobo strank, število priporočil in izboljšajo zadovoljstvo in delovno okolje zaposlenih. Kdo si tega ne bi želel? Nenazadnje so tovrstni odnosi bistvenega pomena za uspešno poslovanje: več truda, kot vložite v njihovo negovanje, večja je verjetnost dolgoročnih poslovnih rezultatov, temelječih na zadovoljstvu in uspehu.

Ne veste, kako začeti z obdarovanjem? Dogovorimo se za sestanek in se pogovorimo o vašem načrtovanem marketingu in promociji. Skupaj rešimo dileme in vam svetujemo. Darila vključimo v vaše obstoječe poslovne aktivnosti. V primeru poslovnega obdarovanja s Slovenskimi poslovnimi darili in želji po ne-kataloških darilih, vam ponujamo unikatna darila po naročilu.

No items found.
No items found.
No items found.