Finančni vidik promocijskih in poslovnih daril

Vsako poslovno investicijo je potrebno finančno utemeljiti. Pri poslovnih investicijah želimo, da čimprej pokrijemo vložen denar in začnemo ustvarjati dodano vrednost. Kako lahko to najbolje naredimo pri darilih in na kaj moramo biti pri tem pozorni?

1. Strateška gradnja poslovnih odnosov

S strateškim planiranjem poslovnega obdarovanja se izognete skrbem in prekomerni porabi energije, časa in sredstev. Če nakup daril prepustite naključju, je veliko večja verjetnost, da bodo šle stvari narobe.

Strateški pogled na gradnjo odnosov in ustrezno načrtovanje brez dvoma prineseta najboljše rezultate. Vse poslovne dejavnosti najverjetneje načrtujete, zato bi morali tudi darila. Pri tem pa ne rabite domisliti vsega na novo. Potrebujete le ustreznega svetovalca in dobavitelja. Če nimate notranje ekipe za vodenje projektov obdarovanja, se pozanimajte ali vam vodenje omogoča ponudnik daril. Najboljša in stroškovno optimalna rešitev za vas je, da vse uredite na enem mestu. Tako je veliko manj usklajevanja, manjša je možnost napak pri prenosu raznih informacij in ugodneje je iz vidika stroškov. Pri tem pa komunicirate le z eno osebo.

Načrtovanje - svetovanje - oblikovanje - dobava

2. Koliko je vreden vaš odnos s kupcem ali poslovnim partnerjem?

Vprašajte se, koliko ste pripravljeni plačati, da pridobite ali obdržite določenega kupca oziroma poslovnega partnerja. Vaš odnos s kupcem je najlažje finančno ovrednotiti, saj imate neposredne finančne koristi. Pri poslovnih partnerjih oziroma dobaviteljih pa boljši odnos dostikrat pomeni boljše poslovne pogoje in posredne prihranke. Ne imejte poslovne odnose za samoumnevne, saj lahko tako izgubite trenutno pozicijo.

3. Povečajte ROI preko izpostavljenosti in praktičnosti

Izdelki morajo biti prilagojeni življenjskemu slogu ciljne skupine. Uporabno darilo bo prineslo povezovanje uporabnika z vašo znamko oziroma podjetjem vsak dan. Vsakodnevna izpostavljenost pa vam bo hitreje povrnila vložek, kot npr. darilo, ki je uporabno le nekajkrat na leto.

4. Vložite, da pridobite

Pri načrtvanju in izbiri daril je pomembno, da se vprašamo, kaj lahko največ storimo za uporabnike. Ni potrebno, da imate na voljo visok proračun. Razmislite o avtentičnosti in unikatnosti ter ustvarjanju najboljše izkušnje obdarovanja za uporabnika, saj želite narediti izjemen vtis. Obdarovancu prinesite dodano vrednost, da ustvarite trajno vez.

No items found.
No items found.
No items found.