5 najpogostejših napak pri poslovnem obdarovanju

S poslovnim darilom pokažete vrednost vašega odnosa in spoštovanje do kupcev, zaposlenih ali dobaviteljev. Naredite najboljši vtis, pridobite posel in omogočite rast vašemu podjetju. To je bližnjica do uspeha.

Darila gradijo dolgoročne in trajnostne odnose z vašimi ciljnimi skupinami.

1. Promocijska in poslovna darila brez načrtovanja

Če načrtovanju obdarovanja ne namenite dovolj časa, darilo običajno ni premišljeno in ga naročite zadnji trenutek. Zaradi časovnega pritiska ni možnosti za izbiro ali izdelavo avtentičnega darila, darilo pa ni izbrano z mislijo na uporabnika. Darila so lahko zaradi hitenja slabše izdelave, se kmalu pokvarijo ali zlomijo, uporabnik pa jih zato zavrže. S tem se onesnažuje okolje, pri kupcih pa se dela slab renome vašemu podjetju. S takim darilom obdarovancu ne pokažete, koliko ga cenite in kaj ste pripravljeni plačati, da ga pridobite.

Te napake ponavlja veliko podjetij, ne samo v Sloveniji, ampak tudi v tujini. Tako obdarovanje ni najbolj uspešno in ne prinese željenih rezultatov. Če dodate še vaš čas, ki ga porabite za ukvarjanje z reklamacijami zaradi slabe izvedbe, ste bili pri projektu neuspešni z minusom v proračunu.

Namen daril je, da gradite dolgoročne in trajnostne odnose s svojimi ciljnimi skupinami. Kot pri vsakem marketinškem projektu, je tudi pri obdarovanju obvezno strateško načrtovanje za uspeh. Oblikujte notranjo ekipo, ki se bo ukvarjala z obdarovanjem in gradnjo odnosov. Če to ni možno, izberite zunanje strokovnjake. Pri nas bomo prisluhnili vašim željam in viziji, oblikovali jasne cilje, če jih še nimate in se maksimalno potrudili, da vam dostavimo najboljše rešitve.

kako_izbrati_poslovno_darilo
Načrtovanje poslovnih daril. Fotografija: Unsplash

2. Poslovno obdarovanje ključnih kupcev samo v času božiča in novega leta

Ko govorimo o psihologiji obdarovanja, govorimo tudi o pričakovanjih. Ljudem ne moremo podariti pravega darila, ko to pričakujejo, saj so njihova pričakovanja prevelika. Nikoli jih ne bomo dosegli ali presegli, ne glede na to, kaj kupimo. Namesto, da ponavljamo, kar vsi počnejo, se odločimo za pot, ki ni pričakovana, je pa preverjena in dostopna.

Pri nas pogledamo vašo poslovno strategijo in vizijo ter določimo datume, ki sovpadajo z vašimi aktivnostmi in ciljno skupino. Oblikujemo vam letni plan obdarovanja z določenimi termini. Obdarovanje boste imeli vnaprej načrtovano in pripravljeno, pri uporabnikih pa bo nepričakovano. Tako bo vaše darilo doseglo svoj namen, ko preseneti in razveseli.

Najpomembnejši dejavnik pri uspešnem poslovnem obdarovanju je čas.

3. Ne obdarujete, ker se bojite, da jim darilo ne bo všeč

Tudi pri poslovnem obdarovanju se je potrebno zavedati, da smo si ljudje različni in nikoli ne bo darilo všeč vsem. Neketeri ljudje bodo preprosto vedno negativno odreagirali na vsako stvar. To so ljudje, ki bi jim, na primer, podarili električni avtomobil Tesla in bi rekli, da jim ni všeč barva.

Naj vam to ne vzame poguma za izpeljavo obdarovanja in gradnjo pomembnih poslovnih vezi. Večina ljudje je naravnana pozitivno in so odprti za nove priložnosti, ko jim pridete nasproti z dobro ponudbo za njihov uspeh. Gradite na win-win strategiji.

Pri obdarovanju se maksimalno potrudimo za kupce in poslovne partnerje, da naredimo nanje najboljši vtis in jim ostanemo v spominu.

4. Tisk vašega logotipa na vsako darilo

Ali natisnete vaš logotip na vsak izdelek, ki ga podarite? Ko točno veste, komu boste darilo podarili in je darilo za ključne kupce, rajši uporabite personalizacijo z imenom obdarovanca.

Pri tisku logotipa na izdelek velja vaš namen obdarovanja. Če želite podariti darila z namenom širjenje prepoznavnosti vašega podjetja in promocije, natisnete logotip, saj želite govoriti o vašem podjetju ali znamki. Če pa se želite približati točno določeni osebi in nanjo narediti vtis, raje uporabite druge rešitve z mislijo izključno na uporabnika.

Ko želite, da se oseba počuti nekaj posebnega in ne nekdo izmed množice, na darilo natisnite ime obdarovanca.
personalizirana_poslovna_darila
Personalizacija darila. Fotografija: Unsplash

5. Ne naročite vzorca darila pred končnim nakupom

Priporočamo, da naročite vzorec darila, kjer je le možno, ter preverite kvaliteto, material, detajle, funkcijo in ga testirate. Ne naročajte daril na pamet po fotografiji iz kataloga. Izognite se dodatnim stroškom, slabi volji in porabi vašega dragocenega časa tam, kjer ni treba.

Pri nas vam svetujemo in vas vodimo čez pravi način poslovnega obdarovanja. Rešitve oblikujemo po meri vašega podjetja z mislijo na uporabnika. Stopite v stik z nami in pridobite neobvezujočo ponudbo.

No items found.