Kako izbrati pravo poslovno darilo?

Poslovno obdarovanje in promocijska darila so del odnosov s ciljnimi skupinami. Pravilno obdarovanje se začne z načrtovanjem, to je določitvijo ciljev in analizo ciljne skupine. Za dolgoročno in strateško gradnjo odnosov pa je pomembno izdelati individualni letni plan obdarovanja.

1. Oblikujemo jasen cilj in analiziramo ciljno skupino

Proces obdarovanja se začne z določitvijo cilja, ki ga želimo doseči in analizo vaše ciljne skupine. Če ponujate prvorazredno storitev ali produkt, naj bodo premium tudi vaša poslovna in promocijska darila. Ročno narejena, unikatna in po naročilu narejena darila imajo najvišjo vrednost za uporabnika, kot tudi klasični izdelki iz premium materialov. Za promocijske kampanje in dogodke pa lahko oblikujemo unikatne in zanimive grafike, ki bodo popestrile še tako navadne izdelke.

Darilo mora biti izbrano z mislijo na uporabnika, s poznavanjem njegovega notranjega kroga, življenjskega stila in interesov.  
Fotografija: Unsplash

2. Določimo proračun in izberemo najboljše darilo

Določimo sredstva, ki jih imamo na voljo in izberemo najboljše darilo znotraj določenega razreda. Vedno se vprašamo, kaj lahko največ naredimo za kupce, zaposlene in partnerje, ki jih obdarujemo. Kako jim lahko izkažemo spoštovanje in vrednost, ki nam jo predstavlja naš odnos?

Ko je obdarovanje premišljeno in dobro zasnovano, ima enkraten potencial za povečanje rasti podjetja.

3. Oblikujemo detajle, določimo tisk, personalizacijo ter izberemo dodatke in embalažo

Ko gre za promocijske izdelke, govorite o vašem podjetju, vaših zgodbah in uspehih. To je eno izmed izhodišč za oblikovanje vizualij za tisk. Ko pa gre za poslovna darila ključnim strankam, raje razmislimo o personaliziranem darilu in nanj raje natisnimo ime obdarovanca. Personalizacija ima neverjeten vpliv, da navadna darila spremeni v nekaj posebnega. Naši možgani namreč prepoznajo naše ime kot nekaj najlepšega na svetu. Super izbira za poslovna darila za poslovne partnerje in zaposlene pa so tudi unikatno oblikovani darilni paketi.

Darilna embalaža bo pripomogla k ustvarjanju najboljše izkušnje. Pri nas vam ponujamo embalažo iz zaloge, lahko pa vam premium embalažo oblikujemo in ročno izdelamo po meri.

4. Določimo najprimernejši čas obdarovanja

Najboljši čas obdarovanja se določi v skladu s poslovnimi priložnosti in strategijo vašega podjetja. Pogledamo načrtovane dogodke znotraj podjetja in izdelamo plan obdarovanja čez celo leto za različne ciljne skupine. Več jih vključimo, bolj bodo ljudje zadovolni z vami, bolj uspešen bo vaš marketing in prodaja.

5. Izdelamo letni plan obdarovanja za gradnjo odnosov

Verjetno ste se že spraševali, kolikokrat v enem letu lahko obdarujemo posamezno osebo? Odgovor je, kolikokrat si lahko privoščimo. Splošno pravilo pa velja, da se ključne partnerje in najpomembnejše osebe poslovno obdaruje dva do štirikrat letno.

V našem oblikovalskem studiu vam nudimo individualno svetovanje in unikatne rešitve za vaše podjetje. Stopite v stil z nami, da se spoznamo!

No items found.